• Visos kategorijos
  • Meistrų paslaugos
  • Reguliavimo, balansavimo, matavimo įranga
  • Šildymo įranga
  • Šildymo sistemos įranga 
  • Šildymo sistemos įranga  
  • Šildymo sistemos įranga
  • Inžinerinės sistemos
  • Vonios kambario ir virtuvės įranga
  • Išpardavimas

Pristatymo/grąžinimo sąlygos

Pristatymo įkainiai:

Prekių nepristatome į Kuršių neriją.


Prekių pristatymas skaičiuojamas pagal prekių svorį.


1.Prekių pristatymas ir atsiėmimas

1.1.Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
1.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jau užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.
1.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.
1.6. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo– pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama išgrąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.
1.7. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, tai sands.lt turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
1.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

1.9. Įsigytas prekes galite nemokamai atsiimti mūsų

Atsiimdami užsakymą turite:

 pasakyti užsakymo numerį;

  pateikti asmens tapatybės dokumentą(asmens pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).

Atsiimti užsakymą gali tik jį pateikęs žmogus.  Jei Jūsų pirkinį turi atsiimti kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją. Jei pirkėjas yra juridinis asmuo, reikia įgaliojimo atsiimti prekę.

Filialai, kuriose galima atsiimti prekes:

Vilnius

Panerių g. 51

Darbo laikas

I–V      8.00 - 17.00

VI-VII nedirba


Šiauliai

Daukanto g. 4

Darbo laikas

I–V      8.00 - 18.00

VI-VII- nedirba


Kaunas

Elektrėnų g. 1G

Darbo laikas

I–V      8.00 - 17.00 val.

VI-VII- nedirba

                                              

2.Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
2.1. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.
2.2. Kiekvienos sands.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
2.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
2.4. Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

3.Prekių grąžinimas ir keitimas
3.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
3.2. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją numatyta "Grąžinimo formapuslapyje tvarka.
3.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė)), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Tuo atveju, kai Pirkėjo grąžinama prekė Pardavėjui siunčiama naudojantis kurjerinių tarnybų paslaugomis, ši prekė prieš siunčiant turi būti įdedama į papildomą (apsauginę) pakuotę. Prekės pažymėtos "Užsakoma prekė" atgal nepriimamos.
3.4. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats, darbo dienomis nuo 08.00iki 17.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis "Grąžinimo formanumaty
ta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
3.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.